2009. szeptember 24., csütörtök

Az első hóról

Ma leesett az első hó! Csak a hegyekben maradt meg, azaz kis túlzással 200 méterre a háztól! Ennek örömére és a ragyogó napsötés okán  pihenőidőmben kiültem házikónk elé napozni. Persze nem a szó szokványos értelmében, mivel csak az arcom volt kitéve  mindenféle uv... sugárzásoknak, máshol gondosan takart minimum három réteg ruha. Tahát betevő kávém  és a Gisla saga kíséretében begyűjtöttem előrre egy hétre a napi d-vitamin adagomat. Lehet, hogy több hónapnyit kellett volona eltárolnom, de sajnos csak ennyire volt idő!
Egy ide semennyire sem illő befejezésként, megyjegyzem, hogy az izlandiak szerint is emlegeti az embert valaki, ha csuklik, bár itt mindenképpen neagtív szövegkörnyezetben. Tényleg lehet valami a dologban hogyha mér két nép is így gondolja, vagy csak egy erre kalandozó hazánk fia terjesztette el? Esetleg egy melegedni vágyó izlandi keveredett magyar földre?
Ötleteket, csokit virágot ide várok!!!

5 megjegyzés:

  1. Nos, amiben biztos lehetsz, hogy ha Te csuklasz, annak egész biztosan semmilyen negatív értelme, jelentése nincs, egyszerűen csak nagyon hiányzol nekünk!!!

    VálaszTörlés
  2. Csukolj, csukolj szorgalmasan :) Mi meg olvasunk :)
    Hazaértem, és most bepótolom az olvasást :) Hallottam Taljánföldön jó gusztustalan viking mítoszokat a svédektől. Király volt :D

    VálaszTörlés
  3. Wowww!!! Mesélj mesemondó!!! Szomjazom szavaid!!!
    Itt nem hallok gusztustaplan viking mítoszokat, de szeretnék!!!:)))
    Ja és Isten éltesse Lukianoszt!
    Csak így tovább kedves legyecske!

    VálaszTörlés
  4. :))) Hát, az istenköpetből lett vérből lett mézsörből lett sashányás a legtöbb olasznál betette a kiskaput XD Hozzáteszem, a magyaroknál is, mikor meséltem nekik (mert ugye ki kellett próbálni ;) Szembe kell néznem a ténnyel, hogy Odin lehányt engem. Sebaj, lehetne rosszabb is XD
    Ha minden jól megy hamarost lesznek képek Lukianoszról saját nagyszerű valójában ;)
    Pusssz

    VálaszTörlés