2009. szeptember 19., szombat

Gumicsizmákról, zoknikról és Patreksfjordurról

Áldassék a neve a gumicsizma feltalálójánaka (amit még sajnos nem sikerült kiderítenem ), ugyanis  Izlandon nem lehet meglenni e remek lábbeli (és terepjáró) nélkül! Külön elismerés jár annak a zseninek aki úgy gondolta, hogy lehet, hogy jót tenne egy remekbeszabott barabba gyapjúbélést aplikálni, mert ezzel az ötlettel több 1000 izlandi nőt mentett meg a terméketlenné válástól!!!!!
A zoknikról csak annyit ,hogy szintén szeretem őket, mostanában jobban mint valaha, ezért  és mert izlandon mindenki köt és mint tudjuk a résztvevő megfigyelés izgalmasabb elkezdtem zoknikat gyártani! Jobbanmondva, már csináltam egy felet, de februárra a tervek szerint berobbanok a hazai piacra a termékcsaládommal!!!
Patreksfjordur a legjobb kisváros ahol valaha jártam, elsősorban azért mert egy gyönyörű fjordban van. Másodsorban azért, mert van egy  kalózkávézó!!!Azért kalóz, mert itt szállt partra 1560 táján 30 kalóz. Sajnos az ehhez tartozó történetet még nem sikerült dekódolnom, de igyekszem.  Rendeznek itt néha koncerteket és rettentő hangulatos. A gyerekeknek minden szombaton mesedélutánt tartanak és van egy  kis könyvtár részlege, ahonnan elvehet bárki  egy könyvet és kicserélhetei egy már megunt sajátra! Nagyszerű ötlet! Jövőhéten ezúton szerzem be Gaiman mester Amerikai isteneit!Ha még mindig nem alélt el a kedves olvasó, akkor nagy valószínűséggel  menthetetlen, de a menthetetleneket sem szabad vesznihagyni, ezért a későbbiekben próbálom fokozni a hangulatot!
Sæl!!!

5 megjegyzés:

  1. Én teljesen elaléltam, de komolyan. És szeretnék máris rendelni a termékcsaládodból, csak hogy biztosan jusson! És ma még egy mailt is írok Neked, amiben megosztom Veled egy ötletemet... (nem olyan izgi, mint amilyennek szerintem hangzik)

    VálaszTörlés
  2. :)))))
    Várom a mailt, de nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Amen, sista.
    Dekódoj csak szorgosan. Szájhagyománból akarom hallani a történetet. Jelen esetben az te vagy. Mármint a szájhagyomány :D
    Zokni előjegyzés.

    VálaszTörlés
  4. Zokni meglesz!!!!Mindig szájhagyomány akartam lenni!!!

    VálaszTörlés
  5. Huh, ilyen könyvös dolog nalunk is van, de sajna csak a Vidor fesztival ideje alatt. Az a cime h hagyj el egy könyvet.Es a varosban össze lehet szedni es ha majd elolvastad ismet elhagyod.....de nekem meg egyszer sem sikerült összeszednem:(

    VálaszTörlés